Kawasan Keahlian

Pada halaman ini, anda boleh meminta pengurus kami menjawab setiap soalan yang anda miliki. Jawapan kepada soalan anda akan dihantar ke e-mel anda. Sebelum bertanya, sila lihat melalui laman ini dan membaca maklumat di atas. Mungkin, telah ada jawapan untuk soalan anda.

  1. Adakah mungkin untuk menukar mata wang akaun saya?
  2. Bagaimana dana saya dilindungi daripada kecurian di dalam perkhidmatan Kawasan Keahlian?
  3. Bagaimanakah saya menukar kata laluan akaun saya?
  4. Apakah Kawasan Keahlian? Apakah fungsinya?
  5. Bagaimana untuk saya mendaftar Kawasan Keahlian?<
  6. Bolehkah mendaftar Kawasan Keahlian untuk entiti yang berdaftar?
  7. Apa yang perlu saya lakukan sekiranya saya tidak menerima e-mel dengan kod pengesahan?
  8. Bagaimanakah saya boleh menukar alamat E-mel saya?
  9. Saya tidak mempunyai akses ke nombor telefon mudah alih saya sebelum ini. Bagaimanakah saya boleh mengubahnya?
  10. Apakah yang akan saya lakukan jika saya telah memasukkan maklumat yang tidak betul semasa pendaftaran?
  11. Bagaimanakah saya menukar kata laluan Kawasan Keahlian saya?
  12. Bagaimanakah saya menukar kata laluan akaun saya?

Tanya soalan

Perunding kami akan menjawab soalan anda dengan kadar segera.

Tanya soalan

Perlukan sebarang bantuan? Tanya soalan anda dan dapatkan jawapan sekarang!

Masuk chat
Atau masukkan nombor telefon anda di dalam borang di bawah dan kami akan menghubungi anda dengan segera.
Menelepon kembali
Tanya soalan