Wallet RoboForex

Pada halaman ini, anda boleh meminta pengurus kami menjawab setiap soalan yang anda miliki. Jawapan kepada soalan anda akan dihantar ke e-mel anda. Sebelum bertanya, sila lihat melalui laman ini dan membaca maklumat di atas. Mungkin, telah ada jawapan untuk soalan anda.

  1. Apakah yang ditawarkan oleh Wallet RoboForex?
  2. Mengapa Wallet dibuka dengan beberapa mata wang?
  3. Adakah kemungkinan untuk menambah mata wang Wallet?
  4. Apakah mata wang yang boleh digunakan untuk mendeposit dana ke Wallet?
  5. Apa mata wang boleh digunakan untuk mendeposit dana ke akaun dagangan saya menggunakan Wallet?
  6. Bagaimana saya boleh mendeposit wang ke akaun dagangan jika mata wang akaun tidak disenaraikan dalam senarai mata wang akaun transit?
  7. Adakah kemungkinan untuk mendeposit dana ke akaun dagangan saya dalam mata wang yang tersenarai dalam mata wang Wallet menggunakan akaun transit dengan mata wang berbeza?
  8. Mengapa baki akaun transit berbeza daripada jumlah baki akaun dagangan dalam mata wang yang sama?
  9. Adakah saya dibenarkan untuk memindahkan dana dari Wallet saya kepada Wallet klien lain?
  10. Adakah saya dibenarkan untuk memindahkan dana dari satu akaun transit saya kepada yang lain?
  11. Dimanakah dana dari akaun dagangan dikeluarkan?
  12. Bagaimana dana dikeluarkan?
  13. Apa yang perlu saya lakukan jika akaun transit tidak mempunyai dana mencukupi untuk mendeposit akaun dagangan?

Tanya soalan

Perunding kami akan menjawab soalan anda dengan kadar segera.

Tanya soalan

Perlukan sebarang bantuan? Tanya soalan anda dan dapatkan jawapan sekarang!

Masuk chat
Atau masukkan nombor telefon anda di dalam borang di bawah dan kami akan menghubungi anda dengan segera.
Menelepon kembali
Tanya soalan