Sila ambil perhatian bahawa laman web RoboForex (CY) Ltd, Syarikat Eropah, terletak di http://www.roboforex.eu.
Tanya soalan

Tidak mencari maklumat yang anda perlukan? Tanya soalan dan mendapatkan jawapan online!

Masuk chat
Atau masukkan nombor telefon anda di dalam borang di bawah dan kami akan menghubungi anda dengan segera.
Menelepon kembali
Tanya soalan
Kawasan Keahlian

Kawasan Keahlian

Ciri-ciri Kawasan Keahlian RoboForex:

Baki operasi

RoboForex menanggung sepenuhnya komisen pelanggan untuk deposit dana. Selain itu, anda boleh membuat pemindahan dana dalaman antara jenis akaun dagangan tanpa sebarang komisen.

BACA LEBIH LANJUT

Maklumat peribadi

Dalam bahagian "Maklumat peribadi", anda boleh melihat dan mengedit maklumat yang anda berikan semasa pendaftaran. Untuk memastikan maklumat dan dana anda selamat, kami menggunakan perkhidmatan pengesahan melalui SMS dan kod sandaran.

BACA LEBIH LANJUT

Pengurusan akaun

Kawalan sepenuhnya ke atas akaun dagangan dalam Kawasan Keahlian anda: lihat sejarah urus niaga dan kedudukan terbuka, pembukaan akaun baru, menukar kata laluan dan leverage anda.

BACA LEBIH LANJUT

Promosi

Semua maklumat mengenai dana tambahan, rebat dan % ke atas baki akaun yang diterima dalam rangka promosi "RoboForex" boleh didapati di bahagian "Tambahan", "Rebat anda", dan "Sehingga 10% pada baki akaun" masing-masing.

BACA LEBIH LANJUT

Bahan-bahan pemasaran untuk rakan kongsi

Jika anda sudah menjadi rakan kongsi RoboForex atau merancang untuk menyertai, Kawasan Keahlian RoboForexmenyediakan anda dengan pelbagai peralatan untuk aktiviti affiliate.

BACA LEBIH LANJUT

Bahan-bahan rujukan

Video pendidikan boleh didapati dalam bahagian "Pendidikan Forex Anda", dan, di sebagai tambahan, terdapat bahagian "Webinar", di mana anda boleh mendaftar untuk mengambil bahagian dalam webinar yang dianjurkan oleh Syarikat.

BACA LEBIH LANJUT

Segala-galanya untuk dagangan

Di bahagian "Pusat muat turun" anda boleh memilih dan memuat turun semua terminal dagangan (Versi PC dan mudah alih) bagi melaksanakan operasi perdagangan.

Untuk mendapatkan akses 24/7 kepada terminal dagangan jarak jauh, anda boleh menggunakan perkhidmatan "Pelayan-VPS"yang disediakan oleh RoboForex. Untuk melakukannya, kemukakan permintaan di bahagian "Pelayan VPS 2.0 anda" Kawasan Keahlian anda.

Sumber analisis percuma

Semua perkhidmatan analisis berguna boleh didapati untuk pelanggan RoboForex dalam Kawasan Keahlian mereka.

Berita kewangan Dow Jones

Perkhidmatan unik "Pusat analisis RoboForex".

Top 9 Soalan lazim:

01

Bagaimana cara menukar kata laluan Kawasan Keahlian saya?

Anda boleh menukar kata laluan Kawasan Keahlian anda dalam bahagian "Tukar kata laluan" atau "Pulihkan kata laluan".

02

Di mana saya boleh menukar maklumat peribadi?

Anda boleh menukar E-mel dalam bahagian "Maklumat peribadi". Untuk menukar maklumat peribadi yang lain, anda perlu menghubungi "Sokongan Live" kami.

03

Bagaimana untuk menulis tiket?

Untuk menulis tiket kepada Sokongan Live kami, anda perlu mengisi borang khas dalam bahagian "Sokongan Live" Kawasan Keahlian anda.

04

Bagaimana untuk mengesahkan kad saya?

Untuk mengesahkan kad anda, pergi ke bahagian "Kad Bank" Kawasan Keahlian anda dan muat naik imej yang telah diimbas atau gambar di kedua-dua bahagian kad anda

05

Di mana saya boleh melihat komisen affiliate?

Kadar komisen affiliate boleh didapati di bahagian "Kadar Komisen Affiliate". Maklumat mengenai komisen yang anda terima boleh didapati di bahagian "Butiran komisen".

06

Bolehkah saya menukar leverage?

Ya, boleh. Anda boleh menukar leverage di bahagian "Tukar leverage". Tetapi anda perlu untuk mempertimbangkan bahawa leverage hanya boleh diubah jika tiada kedudukan terbuka pada akaun.

07

Bagaimana cara memulihkan kata laluan Kawasan Keahlian saya?

Jika anda terlupa kata laluan Kawasan Keahlian anda, gunakan perkhidmatan "Pemulihan kata laluan" (akses ke E-mel anda diperlukan). Jika E-mel anda tidak didapati, hubungi Sokongan Live kami.

08

Bagaimana cara menukar kata laluan akaun saya?

Jika anda terlupa kata laluan akaun, pergi ke bahagian "Tukar kata laluan" (akses ke E-mel anda diperlukan). Jika E-mel anda tidak didapati, hubungi Sokongan Live kami.

09

Bagaimana cara menukar nombor telefon saya?

Jika nombor telefon anda belum disahkan, lakukan pengesahan di bahagian "Pengesahan SMS". Jika nombor telefon telah disahkan dan boleh didapati pada masa ini, anda boleh mengubahnya dalam bahagian yang sama. Jika perlu, hubungi Sokongan Live kami.