Pada halaman ini, anda boleh meminta pengurus kami menjawab setiap soalan yang anda miliki. Jawapan kepada soalan anda akan dihantar ke e-mel anda. Sebelum bertanya, sila lihat melalui laman ini dan membaca maklumat di atas. Mungkin, telah ada jawapan untuk soalan anda.
Deposit minimum bergantung pada jenis akaun:
Anda boleh mendepositkan dana ke akaun anda menggunakan sistem pembayaran yang ada di Kawasan Ahli anda.
Selepas itu, akan ada langkah kedua prosedur pendeposit, di mana anda mungkin diminta untuk menentukan beberapa maklumat tambahan mengikut kehendak sistem pembayaran yang dipilih.
Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan di mana-mana langkah prosedur pendeposit, sila hubungi Live Support kami.
Anda boleh mengeluarkan dana dari akaun anda di Kawasan Ahli anda. Untuk membuat ini:
Bergantung kepada sistem pembayaran yang dipilih, anda mungkin diminta untuk menentukan beberapa maklumat tambahan pada halaman seterusnya untuk membuat permohonan pengeluaran.
Sila ambil perhatian bahawa permohonan pengeluaran diproses oleh Syarikat dalam masa dua hari perniagaan dari 9:00 pagi hingga 6:00 petang (EDT).
Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan di mana-mana langkah prosedur pengeluaran, sila hubungi Sokongan Langsung kami.
RoboForex tidak mengambil komisen bagi pengeluaran dana. Komisen mungkin boleh diambil oleh bank atau sistem pembayaran yang lain.
Jumlah komisen semasa untuk pengeluaran dana dinyatakan dalam jadual yang boleh didapati di laman "Kaedah Deposit dan Penarikan" laman web kami.
Tidak.
Perunding kami akan menjawab soalan anda dengan kadar segera.