Kawasan Keahlian

Pada halaman ini, anda boleh meminta pengurus kami menjawab setiap soalan yang anda miliki. Jawapan kepada soalan anda akan dihantar ke e-mel anda. Sebelum bertanya, sila lihat melalui laman ini dan membaca maklumat di atas. Mungkin, telah ada jawapan untuk soalan anda.

  1. Bagaimana dana saya dilindungi daripada kecurian di dalam perkhidmatan Kawasan Keahlian?
  2. Bagaimanakah saya menukar kata laluan akaun saya?
  3. Adakah mungkin untuk menukar mata wang akaun saya?
  4. Bagaimanakah saya menukar kata laluan akaun saya?
  5. Bagaimanakah saya menukar kata laluan Kawasan Keahlian saya?
  6. Apakah yang akan saya lakukan jika saya telah memasukkan maklumat yang tidak betul semasa pendaftaran?
  7. Saya tidak mempunyai akses ke nombor telefon mudah alih saya sebelum ini. Bagaimanakah saya boleh mengubahnya?
  8. Bagaimanakah saya boleh menukar alamat E-mel saya?
  9. Apa yang perlu saya lakukan sekiranya saya tidak menerima e-mel dengan kod pengesahan?
  10. Bolehkah mendaftar Kawasan Keahlian untuk entiti yang berdaftar?
  11. Bagaimana untuk saya mendaftar Kawasan Keahlian?<
  12. Apakah Kawasan Keahlian? Apakah fungsinya?

Tanya soalan

Perunding kami akan menjawab soalan anda dengan kadar segera.

Tanya soalan

Adakah anda memerlukan bantuan? Klik pada ikon di penjuru kanan sebelah bawah halaman dan dapatkan jawapan kepada mana-mana soalan anda.

Atau masukkan nombor telefon anda di dalam borang di bawah dan kami akan menghubungi anda dengan segera.

Menelepon kembali
Tanya soalan